Stimati Turisti !
Ca rezultat al numeroaselor mesaje primite din partea Dvs., avand ca subiect situtia generata de politica de tarife aplicata de societatea care administreaza strandurile Felix si Apollo, doresc sa trag un semnal de alarma impotriva practicilor incorecte care sunt aplicate. Practic de ani de zile turistii care ajung la Baile Felix, in speranta unui sejur placut, se trezesc ca sunt talhariti, in mod absolut legal, atunci cand doresc sa revina la cele doua stranduri, Apollo si Felix, dupa o scurta odihna sau dupa ce au servit masa de pranz in afara celor 2 obiective. Este vorba de faptul ca pentru administratia celor doua stranduri nu conteaza faptul ca s-a platit un serviciu, care este valabil pentru toata ziua respectiva. Turistilor care ar dori sa beneficieze in continuare de serviciile pentru care au platit, sunt obligati sa achite contravaloarea biletului de intrare din nou.
Ce se poate face ?
In mod normal nu se poate face mare lucru. Dat fiind faptul ca in decursul timpului s-au facut numeroase sesizari catre oganele competente in aceasta problema, fara vreun rezultat palpabil, este putin probabil sa se poata schimba ceva.
Conducerea societatii care administreaza strandurile Apollo si Felix se mandreste cu faptul ca in 3 ani au reusit sa modernizeze cele 2 obiective, pe buna dreptate. Tot dumnealor sustin ca aceste obiective sunt la standarde europene. In proportie de 80% si aceasta afirmatie este adevarata. In ceea ce priveste modul de abordare a clientului, cel care baga banii in visteria societatii, standardele europene sunt foarte departe iar politica societatii lasa mult de dorit, fiind nevoie de o reformare totala. Atata timp cat turistii sunt obligati sa plateasca tariful biletului de intrare de 2 ori atunci cand doresc sa parasesca incinta strandului sau daca cineva doreste sa beneficieze de facilitatile strandurilor doar pentru 2-3 ore, dupamasa, sa fie obligat sa plateasca tariful intreg, platit de cei care poate au stat toata ziua la strand, aceste obiective nu pot fi considerate ca fiind la standarde europene.
Sa nu se mire nimeni daca in aceste conditii, oamenii carora nu le este indiferent cum sunt tratati, vor alege statiunile din Ungaria, unde pentru aceleasi sume de bani sau chiar mai putin beneficiaza de servicii si facilitati la standarde europene si ce este poate mai important sunt tratati ca oameni !
Clientii societatii beneficiaza de bilete cu 2 intrari
Intrebati fiind de ce nu exista bilete cu cel putin 2 intrari sau abonamente pentru 2-3-4 zile, cei de la conducerea societatii au sustinut ca sistemul automatizat care permite accesul pe baza cartelelor magnetice nu permite acest lucru. Acestea sunt binenteles minciuni, cu atat mai mult cu cat pentru clientii cazati la anumite unitati hoteliere ale societatii SC Turism Felix SA au beneficiat (anul trecut) de bilete care ofereau posibilitatea de acces de 2 ori in cursul zilei in care a fost utilizat prima data.
In aceste conditii nu pot sa ma abtin si sa nu pun o intrebare, pe cat de simpla atat de concreta, - Dece exista o discriminare intre clientii SC Turism Felix SA ?
Concluzii
Efortul financiar legat de investitiile de pana acum si cele aflate in derulare sunt laudabile si nu sunt contestate de nimeni. Cele prezentate mai sus reprezinta doar o posibila solutie la eterna intrebare : De ce aleg multi romani statiunile de dincolo de granita de Vest ?
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
buna ziua
da aveti dreptate tarifele sunt exagerat de mari nu mi se pare normal sa imi achizitionez un alt bilet in cazul parasirii strandului in timpul zilei
nu stiu ce s-ar putea face sau pe cine ar trebui intrebat dar daca s-ar strange mai multi nemultumiti poate ca am putea rezolva ceva
Nu se poate face nimic. Nu-ti place? Atunci nu mai revii. Nu mai revii tu, nu mai revin altii, sa vedem atunci cine le mai cumpara biletele.
Trimiteți un comentariu