sâmbătă, 9 iunie 2012

Noi amabilitati marca Turism Felix SA

Am primit un mesaj destul de interesant despre un incident petrecut zilele trecute la Strand Apollo din Baile Felix. Nu doresc sa comentez cele intamplate pentru ca in mod sigur are trebui sa folosesc "superlative". Acest gen de solutionare a problemeelor care apar poarta marca Turism Felix SA deoarece din pacate asemenea incidente nu sunt singulare si se intampla la majoritatea amplasamentelor aflate in administrarea dumnealor. In celee ce urmeaza voi prezenta mesajul primit in intregime. Concluziile pot fi trase de fiecare in parte.

 "Buna Ziua, am venit din Gemania pentru un mic sejur de relaxare la Baile Felix.Primul drum a fost la Strandul Apollo am vrut sa cumparam 2 Abonamente de 150 LEI(este indicat pe Pagina D-voastra),la Casa am aflat ca trebuie Buletinul (ce nu-l aveam la noi),o Caserita "AMABILA"!!! ne-a pus sa citim cele 12 Pagini A4 afisate langa Caserie.Caserita "AMABILA" ne a spus ca Sambata nu se fac Abonamente (a uitat? sa ne spuna ca Vineri numai pana la ora 15:00) Nerabdatori sa intram la Strand am platit 2 Bilete,cu gandul sa venim mai tarziu sa luam Abonamente.Fiind Vineri pe la ora 14:15 ,pe la ora 18:00 venim inapoi cu Buletinele, acum Caserita "AMABILA" cu zambetul pe buze ne spune ca Abonamentele se pot face pana la ora 15:00 la intrebarea mea de ce nu ne spus mai devreme, a inceput sa strige la noi.Clientii asteapta mai multe Informatii verbale si o Amabilitate mai ridicata, iar Caseria poate sa fie mai luminata sa vezi cu cine vorbesti. Anul viitor ne vom orienta catre alte Statiuni in Zona(Ungaria). Pentru noi nu e vorba de Bani doar de Pricipiu, cum iei Bani Turistilor ii pui pe drumuri, strigi la ei si atunci le iei Banii !!! Toate cele Bune Fam.Stan P.S. Personaje: Fam.Stan Caserita "AMABILA" D-na Lazar"

Niciun comentariu: